Så har man köpt en lägenhet också

Skrev ett asroligt inlägg om bebisar som bara försvann igår så att ni vet. Precis när jag var klar med min text och skulle publicera så stänger internet ner och har inte funkat försen nu. teknik som inte funkar kan verkligen få mig att bli riktigt, riktigt arg. Men vad spelar det för roll idag? FÖR IDAG SKREV JAG KONTRAKT PÅ MIN LÄGENHET!!!! Klockan 12 gick jag och tränade. Klockan 13 hade jag fått ett meddelande om att lägenheten i Årsta var min och att jag skulle iväg och skriva kontrakt. Det har gått väldigt fort. Var på min första visning i söndags och nu är det klart. Känns overkligt och hur fantastiskt som helst! Flyttar in 16 november. Så nu blir det IKEA som gäller. Lägenheten är på 37 kvm och ligger 1 min från Årsta torg.

Nu ska jag iväg på butiksmingel med min kusin. spännande värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0