Plåtning

Idag var jag med Sanna när hon stylade för en plåtning. Vi var ett litet team bestående av en fotograf, fotografens assistent, en makeupartist, Sanna som fixade med kläder och konstiga håruppsättningar och modellen. Jag led lite med modelltjejen som fick posera i en body i flera timmar i höstblåsten. Vi fotade utanför en kyrka och folk kollade lite konstigt när dom gick förbi. Jag satt ärligt talat mest och läste min bok och drack kaffe men det var ändå rätt trevligt och min kusin blev nog glad att jag hjälpte henne att konka på alla väskor med kläder.

Nu ska jag börja på ett skolarbete som ska vara färdigt kl. 10 imorgon! Det var det här med planering igen....
Godnatt !



Kommentarer
Postat av: Caroline

Har du lagt ner bloggandet?

2009-10-02 @ 10:08:48
Postat av: Tess

Helluu kära du! Dags för uppdatering? puss

2009-10-02 @ 16:02:24
URL: http://tessharkul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0