Nu kör vi!

Sådär. Nu ska jag börja blogga här istället. Mina förra blogginlägg finns kvar, sparat i ett enda långt inlägg! Det här ska bli jättekul och jag vet att jag upptäckte bloggen ungefär 4 år försent. Men skit samma.

Idag har jag varit på föreläsning på morgonen och sen gick jag till fältöversten och köpte höststövlar och lite annat. Hade spanat in och lagt undan ett par höga bruna stövlar först men kom fram till (efter moget övervägande) att man inte alltid kan köpa porriga snygga stövlar som är jobbiga att gå i när man bara har råd att köpa ETT par skor. Så det blev lite mer oporriga-och gå-vänliga stövlar som passar bättre till vardags.

Sen var jag hos tandläkaren. Jag är nog en av få människor som faktiskt älskar att gå dit och bli ompysslad. Känns så fräscht efteråt och så håller dom på och grejar och ger en flour och slipar och putsar. Har inte varit där på fyra år så det var dax nu.. men inga hål hade jag! 

Efter det har jag varit på ungdomsmottagningen och träffat en kvinna som jag pratade med när jag var yngre. Det är jobbigt att gå dit, känner mig som fjorton år direkt, men jag tror att det är bra att må dåligt ibland. Jag skulle inte vilja vara en person som inte kände, grät och skrattade. Hellre för mycket känslor än för lite.

Nu är jag så otroligt trött. Ska kanske träffa Carro ikväll och ta ett glas vin. Om jag orkar... Eller bara äta tonfisk ur burken och kolla på tv. Det låter ju också rätt bra.




haha jag har längtat som en liten unge efter mitt studielån så ingen var gladare än jag imorse! Här är lite jag hann med att köpa, men det blir nog en hel del senare i veckan. Köpte eyeliner, torrschampo, läppglans och en sporttop. Allt från H&M. Är detta dom perfekta höststövlarna? Har svår beslutsångest men jag tror att jag inte kan skiljas från dem nu...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vackert. Ännu mindre fjortis nu, framsteg! Proffs dry schampoo ska vara bra säger Blondinbella. Och fina stövlar, jag hade iofs förväntat mig ännu mer gåvänliga skor när jag scrolla ner till bilden. Jobbigt med klack!

2009-09-01 @ 18:52:10
Postat av: Celicia

GOOOO CISSI!!! Kommer följa dig här nu!

Pusss

2009-09-01 @ 19:19:36
URL: http://celiciahallin.blogg.se/
Postat av: Tess

Kul att följa din blogg cissi! Märkte du att du fick tillökning på ditt konto? hahaah...

2009-09-01 @ 20:41:23
URL: http://tessharkul.blogg.se/
Postat av: Anonym

yähs blogg.se grattiis (:

2009-09-01 @ 22:14:17
URL: http://kittymjaooou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback