Min spännande måndag

1. Vaknade efter 10 timmars sömn. Hade drömt mardrömmar om att min mamma satt i rullstol och var förlamad. Mådde dåligt.
2. Åt frukost. Ringde och tjatade på min kusin om att vi skulle gå och simma.
3. Gick och tränade på friskis utan kusin. Mitt kort har gått ut så jag plankade in obemärkt.
4. Åkte till skolan. Gjorde världens hälsosallad med keso, tonfisk och avaocado.
5. Mötte upp min lilla JMK-trio och satt och försökte plugga ett par timmar.
6. Skulle på nån form av konstig dejt varpå jag springer och köper en massa grejer. Jag kan inte ens berätta om det här. Det var så jävla dumt. Och roligt.  
7. Planerna ändras. Jag känner mig som Bridget Jones.
8. Går och äter på en Indisk restaurang istället
9. Åker hem och kollar på Svenska hollywoodfruar.
10. Får ett mycket bra samtal.
11. Godnatt! ♥





Kommentarer
Postat av: Tess

Superkul! :)

2009-09-15 @ 08:35:57
URL: http://tessharkul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0