Min höst !

 

  • Flytta in i min lägenhet 16 november!
  • Köpa grejer på IKEA och Indiska och köpa TV, Soffa, matbord mm.
  • Läsa klart min utbildning till och med december och skriva B-uppsats
  • Se till så att jag får bli kontaktperson. Ringa och tjata!
  • Åka på återträff till Umeå med maskrosbarn v.44
  • Jobba extra i biblioteket
  • Börja på någon kvällskurs. Typ drejning eller teater.
  • Göra högskoleprovet 17 oktober
  • Söka in till nya kurser och bestämma mig för vad jag ska göra nästa termin
  • Planera för någon skön resa i vinter
  • Träna regelbundet på friskis 2-3 gånger i veckan
  • Skaffa ett fadderbarn
  • Vara mer seriös i skolan. Gå upp i tid och vara i skolan varje dag och läsa även om jag inte har någon föreläsning. Ta morgonpromenader ibland J
  • Fortsätta gå hos Petra och jobba med mig själv
  • Läsa mer bra böcker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0