Lyckorus

Gud vad bra allting känns just nu. Som varma bubblor i magen. Idag har jag varit på 4 st lägenhetsvisningar. I årsta, stureby, Globen och kärrtorp. Jag blev helt förälskad i både årsta och Globen. Den ena var liten men charmig med loftsäng och den andra var stor, ljus med balkong och lummig trädgård. Tror det är svårt att beskriva den lycka jag känner. Allt som har varit jobbigt är så förknippat med mitt barndomshem och det känns som att när jag flyttar så stänger jag den dörren och går vidare på riktigt. För mig betyder egen lägenhet frihet. Och lugn.

Jag är så jävla glad!  

I går hade jag jättetrevligt hos Carro och jens. Vi åt soppa och pannkakstårta och drack vin. Kul att träffa gamla vänner. Och nya :)

Ikväll, om en stund ska jag iväg på stand up comedy på puben BIG BEN på folkungagatan. Dom har gratis standup varje söndag kl 8 och jag brukar gå dit ibland. Så jäkla kul!
http://www.standupsverige.se/


Årsta



Globen/Blåsut









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0