Lyckad kräftskiva!

Kom hem imorse från Jens landställe och har sovit, duschat, druckit kaffe, sminkat mig och känner mig äntligen som en hel människa igen. Var riktigt sliten imorse men det var det värt. Ska iväg på bio nu med Kalle och se Inglorius Bastard med Brad pitt. Kul!

Kräftskivan var väldigt lyckad och det var jättefint väder så vi kunde sitta ute hela kvällen. Vi hade inga kräfthattar så alla gjorde egna hattar av kalle anka tidningar. Sen är Carros pojkvän kock också så maten var verkligen jättegod! Hinner inte lägga upp bilder nu eftersom min dator är så seg, utan fixar det när jag kommer hem sen!

Imorgon ska jag först på en föreläsning och sen åka direkt till uppsala och träffa min storasyster som jag inte har träffat på väldigt, väldigt länge. puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0