Jag vill vara en lantis !

Jag har träningsvärk idag! Igår var jag, emilie och Therese i Tyresta naturreservat och gick i skogen i fem i timmar! Vi skulle plocka svamp men hittade mest blåbär. Sen satt vi vid vattnet och drack kaffe och åt ostmackor och solen sken och det var skönt. Jag blir lika förvånad varje gång över hur jävla vacker skogen kan vara och undrar varför jag inte kommer ut oftare? När jag blir stor ska jag flytta ut på landet och ha en egen gård med massa djur och vara härlig och måla och gå runt barfota i en vacker klänning utan bh. Och jag ska ha en sexig orakad och händig man som snickrar upp en bastu och lagar god mat och jag ska rida barbacka på min vackra snälla häst. Och det ska alltid vara sensommar.

Kanske borde söka till bonde söker fru?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0