Det är något magiskt med paket...

Kom precis hem från skolan. Har varit på en föreläsning om källkritik och sen jobbat extra i biblioteket. Min katt ligger bredvid mig i sängen och snarkar (!). Om en timme ska jag iväg och kolla på fler lägenhetsvisningar! Har lagt bud på lägenheten i Årsta nu, men vi får se hur mycket den går upp i pris ... Ikväll ska jag kolla in en lägenhet i Midsommarkransen, en i hammarbyhöjden och en till i Årsta. Förra veckan var jag så uttråkad när jag satt kvar sent i skolan och skulle plugga, att jag nätshoppade från H&M (vilket ju egentligen är helt onödigt) och idag kom paketet! Ärligt talat, varför blir man så glad så fort något kommer i ett paket på posten? Eller är det bara jag?

Just det. Kvällen igår var skitkul! Ibland är skämten på Big Ben så dåliga att man vill gå och hänga sig, ibland skäms man och lider med stackaren på scen, ofta är skämten bara grova och väldigt "icke politiskt korrekta" utan poäng. Typ min pappa brukar våldta mig och jag gillar barnporr. Ibland är det lite som en idol uttagning med folk utan självinsikt. Och ibland är det riktigt, riktigt bra ! ♥

Skjorta 299 kr, Klänning 299 kr, trosa 69,50 kr H&M


Kommentarer
Postat av: Tess

Fina kläder!!! Verkligen! Puss

2009-09-21 @ 20:31:15
URL: http://tessharkul.blogg.se/
Postat av: Cissi

tack så mycket!

2009-09-21 @ 21:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0