Uppdatering!

Nu har jag inte skrivit på jättelänge. Har hänt en hel del sen sist. Jag vill kunna berätta allt här men av respekt för vissa personer så kan jag inte det och då känns det svårt att skriva alls. Men jag ska göra ett nytt försök!

I lördags var jag på en helt galen inspelnining till en reklam/informationsfilm. Bland annat var Helge skog med (ni vet han från parlamentet). Jag skulle porra loss med en brandsläckare och spruta skum iklädd hotpants och stövlar. Jag hade väldigt, väldigt roligt och var glad att ingen kommer se filmen förutom de anställda på det här säkerhetsföretaget som filmen riktade sig mot.

Annars har jag börjat på en dramakurs och en målarkurs. Känner för att vara lite kreativ! Min målarkurs börjar om en timme så jag ska iväg nu.
Har varit på en långpromenad och fikat med Gina. Jag kan ju bara säga att jag har fått en så jävla bra idé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0