Olyckligt-kär-piller?

Godkväll! Idag har jag gjort något underbart, nämligen varit och simmat och ångbastat. perfekt när man känner sig lite trött och sliten dagen efter. Christine tog tåget hem idag, och det har varit jättemysigt att haft henne här. Dax att åka till göteborg snart igen känner jag. Någon som vill hänga på? Igår kväll hade vi i alla fall jättetrevligt, även om det inte blev någon hel-kväll. Vi var först och åt pasta på Il forna da Gino precis på fridhemsplan.(Servitören visade sig vara halv jude/ halv palestinier och ha en lägenhet i Tel aviv i Israel. Jag försökte snacka Hebreiska med honom och han bjöd mig dit i vinter, haha. Sen mötte vi upp en massa andra av Carolins kompisar och gick till Mest bar på söder och satt och snackade till stängning. (Har man blivit gammal när man tycker att det är för hög ljudnivå ute för att prata eller?) Jag fick en tablettask av Therese med texten "olyckligt-kär-piller". Kan verkligen inte förstå vad hon syftade på?? 
Sen gjorde vi ett halvhjärtat försök att åka till Soap bar. Stannade i 10 min för det var helt hysteriskt mycket folk. Sen åkte jag och Christine hem! Nu, ska jag göra i ordning mig och åka hem till min barndomskompis Carro Borg. Vi ska hitta på något mycket spännande hoppas jag. Vi ses i dimman! PUSS!! ♥

Bilder från igår kväll :

 
På Il forna da Gino

 
Caroline kanske behöver ett olyckligt-kär-piller?



 
Jag lyckades få ut Therese !


Kommentarer
Postat av: Tess

Hej gullet! Du verkar haft en härlig helg!! Ses i skolan snart.. puss

2009-10-25 @ 18:10:57
URL: http://tessharkul.blogg.se/
Postat av: Chris



Tack för en toppen helg! Fick mycket mer ut av att träffa folk jag tycker bra om än att hänga på en konferens.. Så när kommer du till Gbg???

2009-11-03 @ 13:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0