kommer inte på någon rolig rubrik

Hej, nu sitter jag invirad i ett täcke på en hemlig ort och ska skriva på min hemtenta. Har fixat kaffe, choklad, tänt ett ljus och känner mig super-redo. Problemet är att jag inte får igång World. Jag är nog den mest otekniska människan jag vet. Förutom min mamma kanske men hon kommer undan för det fanns inga datorer när hon var liten. De lekte med kottar och stenar och hade hemtelefoner med snurrskiva. Kom precis på att jag kan skriva i min mail istället och det var ju väldigt smart! Men först måste jag ju berätta vad jag har gjort sen sist. På fredagen träffade jag Lina och vi var på Djurgården, promenerade och åt middag på "Lejonbacken".  Sen var vi på bio och såg "Fame" som var en helt okej film! I lördags var jag på Tom Tits med Carro och röjde. Jag köpte två fantastiska saker. Den ena är en ägg-kokar-mojäng som man kan göra äggröra med i micron på bara 1 minut. Helt otroligt eller hur! Och den andra saken är en humörsring som ändrar färg efter hur man mår. Just nu är den mörkblå vilket betyder kär, romantisk och lycklig... hmm... :) Jag hade en sån ring när jag var 7 år och blev lite sentimental när jag såg den i tomtits-affären.

Ikväll ska jag på min målningskurs igen på medborgarskolan. Det är så skönt att bara få tänka på att blanda till rätt nyans av blått och inte tänka på något annat.
Jag känner mig väldigt lugn just nu. Det är en skön känsla. Jag hoppas, hoppas att något bra är på väg att hända..


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag tror inte att det är såhär, men jag måste ändå fråga för det vore rätt roligt om du inte råkade stava fel på Word och tror att programmet heter World?

2009-10-15 @ 00:06:38
Postat av: Anonym

haha. Det stämde faktiskt att jag råkade söka på "World" men sen kom jag på mitt misstag men lyckades ändå inte använda skitprogrammet. Hej Carro kul att du läser min blogg föressten =)

2009-10-15 @ 19:14:51
Postat av: Caroline

Varför skulle du söka på World? Och det är inte din nya kompis Caroline utan din gamla, du skulle aldrig skriva så puttenuttigt att det är kul att jag läser din blogg..

2009-10-15 @ 19:25:59
Postat av: Anonym

klart jag vet att det är carro borg världens sorg

2009-10-15 @ 23:48:10
Postat av: Caroline

Nehe!

2009-10-16 @ 09:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0