Jag färgar håret

hej sötnosar. Jag sitter med en hårtoning i håret och det börjar klia lite nu så jag ska bara skriva superkort! Om en timme ska jag träffa Christine som är en vän från Vänersborg-tiden. Hon ska bo hos mig tor-lör. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, förutom vin-kväll på fredag med två andra "vänersborgare". På Bauer. kom dit!
En grej som ger mig massa oskön stress just nu är högskoleprovet på lördag. Vill verkligen inte skriva det igen. Får man skolka fast man har betalat? På tisdag åker jag till Umeå en vecka med mina små maskrosbarn. Det kommer att bli fantastiskt. Får uppdatera lite mer sen . Puss och kram

Kommentarer
Postat av: kitty

hihiw vihlken färg blir dt? (;

hmm, jauwg somh trodde duh skuwlle bli nykterist kollar po ett inläggh längre ner hihiw, skojaah ba, ses påh tisdawg, pöws sötnus ;* .

2009-10-22 @ 22:44:13
URL: http://kittymjaooou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0