Härlig fredag

Ikväll ska jag och fyra tjejkompisar ut i höstnatten. Idag kom CSN-lånet och det måste firas! Vänskap är verkligen allt och betyder så mycket mer än någon myskväll med någon kille. Det är så synd att många tjejer tappar sina vänner och tar varandra för givet så fort de blir kära och kan ladda upp med chips framför idol. Och åka till Ikea. och äta söndagsstek hos svärmor. Nej, så vill jag aldrig ha det! Först ska vi till ett Italienskt ställe som heter "Il forna da Gino" på Fridhemsplan och äta och sen gå till Bauer på götgatan. Jag älskar att äta mat, dricka vin och prata men jag blir stressad att klubbar, fulla människor och trängsel. Jag vet inte riktigt när det blev så och varför.. När jag tänker på vad jag vill göra om 20 år så är det inte direkt att bo i New York. Snarare bo på landet med massa hundar och katter och skriva och måla. Jag är en liten hippie helt enkelt . Lite feltajmad bara.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Du, det är inte för killen man hamnar framför Idol varje fredagskväll utan för det där jävla jobbet man ska upp till 7 dagen efter. Jag skulle ge min högra hand för lite vin och sällskap just nu (inte ens mannen är hemma liksom..)

2009-10-23 @ 23:13:12
Postat av: Anonym

lilla skruttet! =/ Får kompensera dig ikväll då ! Om jag får iväg min röv från datorn vill säga (du är säkert arg på mig nu för att jag är så seg)

2009-10-24 @ 21:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0