Hallelulja!

Jag har återuppstått från de döda. I morse kunde jag äntligen andas och kände mig nästan normal. Blev så lycklig att jag till och med plockade fram skolböckerna. Jag undrar hur lång tid det kommer att ta innan jag känner mig hemma i min lägenhet. Nu så ligger jag med TVn på tills jag somnar för att slippa tystnaden och vaknar varje gång som någon öppnar en dörr i mitt trapphus. Får för mig att någon ska komma in när jag står i duschen eller klättra upp för min balkong. Jag är verkligen en tönt, jag vet, men det går nog över snart hoppas jag!
Om en timme kommer min bästa killkompis hit och vi ska äta middag och se på film. Det ska bli underbart med lite mänsklig kontakt efter en vecka i isolering. Idag har jag namnsdag föressten. Jahapp.


Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt att du blivit frisk&grattis igen ;)

2009-11-22 @ 19:11:46
URL: http://kittymjaooou.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vill komma och se hur du bor:D

2009-11-23 @ 20:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0