Torsdagshäng

Nu har jag hållt på att fixa i ordning i lägenheten hela dagen! Det kommer att bli sjukt fint när allt blir färdigt tror jag. Nu finns säng, soffa, soffbord, garderob, köksbord, tv, tavlor, lampor, fotölj och sängbord på plats. Imorgon tänkte jag och Therese köra en kväll på IKEA och skärholmens stora myrornas som är jättebra och köpa en kristallkrona, spetsgardiner, matta och en bokhylla. Vill att lägenheten ska ha personlighet men jag vill också att den ska bli färdig NU PÅ EN GÅNG!!

Snart blir det nog en liten inflyttningsfest också...

Om en timme ska jag vara i medborgaplatsen och lyssna på en föreläsning med Therese. Jag blev ditbjuden av socialtjänsten i Enskede eftersom jag har ansökt om att bli kontaktperson. Så vi får se om jag kan lära mig något av Therese då ;)

Jag måste bara berätta om morgondagen! Jag vet inte om ni minns att jag var med i en filminspelning med Helge "ture sventon" .( Ni vet han som älskade semlor och inte kunde uttala bokstaven S?) för någon månad sen? Det var en reklamfilm för SBMA tror jag det hette, och riktade sig till brandförsvaret och krishantering och så. De skulle använda filmen i en utbildningskampanj för de anställda. Det var en rätt bisarr upplevelse där jag fick stå med en brandsläckare och frysa i en trädgård och se "porrig" ut, samtidigt som min barndomsidol Ture Sventon stod bredvid och min expojkväns bästa kompis filmade. Hur som helst. Nu ska jag vara med i film nr 2. Det ska vara en "bakom kulisserna film" och jag ska vara fullt påklädd denna gång, vilket känns väldigt skönt. Så mina damer och herrar. Nu ska jag bli filmstjärna. Eller något. 

Nu har jag jättebrottom. Som vanligt. Vad ska man ha på sig när man hänger med en massa socialsekreterare?  



Kommentarer
Postat av: KG

du borde ha typ tant skorta, instoppad i byxorna udner brösten med ett bälte, sen glasögonen på huvudet, så ser soc tanterna ut här ! ;)

2009-11-26 @ 21:12:38
Postat av: Celicia

do it Celicia-style, NAKEN!

2009-11-29 @ 03:56:25
URL: http://celiciahallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0