Det som göms i snö kommer upp i tö pling pling

Idag när jag har packat flyttlådor har jag hittat en massa hemliga och glömda skatter i mitt rum. Eller vad säger ni om dessa?


Godisburken. I denna burk finns en massa hemliga lappar som jag lagt i den under kanske 6 års tid och lite foton, armband och en tvål som gör att hela burken luktar! Lapparna är otroligt hemliga och det finns en hel del killnamn skivna på dem ... Hemlighetsfaktor 70 %



Nalle som jag fick av min första pojkvän med ett kärleksbrev instucket. Hemlighetsfaktor 15 %



"Boken om Cissi" En julklapp som jag fick av Therese när jag var 13 år. Det är en bok med alla hemlisar om mig och fakta om vilka killar jag har kysst (2 st!) och vilka drömmar vi hade. Hemlighetsfaktor 25 %



Mina dagböcker! Här finns mitt liv nedskrivet. Hemlighetsfaktor 100 %


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0